سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
با رغبت به آنچه نزد خداوند است، با اودوستی کن [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

یک لحظه من دل می برم از هرکسی روی زمین

یک لحظه با احساس تو میشم برات عاشق ترین

من آن برگم که از شاخه فرو افتادم و بازم

تو ذهنم از تو ویادت یک عشق تازه می سازم

می دونم که منم گاهی پریشون می شم وخسته

تصور می کنم دستت به روم هرچی دره بسته

ولی بازم کریمانه تو صد دیوارو در کردی

بازم با این همه خوبی منو شرمنده تر کردی

برای این دل تنها پناه بهتری بازم

باتو معنای این دنیا میشه سکوی پروازم

اگر روزی بفهمم که چه احساسی به من داری

تمام جونم رو میدم برا این حس دلداری

چه رویایی وصال تو پس از عمری غم دنیا

چنان برفی که جانانه بباره از پی سرما


 نوشته شده توسط باران در پنج شنبه 92/8/9 و ساعت 3:35 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

سرخ بی نهایت
باران
به عشق آقا امام حسین(ع)پنجره ای می سازم رو به کربلا تا نسیمی از آن روز واقعه به روح وجانمان بوزد.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 4
مجموع بازدیدها: 49805
آرشیو
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو
موسیقی وبلاگ من